tisdag 5 september 2017

Bobby-style



Har besökt en frisörsalong. Provade en ny frisör idag. Det gör jag i och för sig rätt ofta. Tycker det är skönt att ha flera att välja på.


Som bonus är det så att alla frisörer brukar ha massa spännande saker att berätta. Saker som jag faktiskt har nytta av i mitt arbete. Inte minst brukar det handla om företagande, men sedan om allt från skolskjutsar, till integration och utbildning.


Det blir liksom som företagsbesök och uppfräschning av Malin i ett och samma besök.


Dagens frisör tyckte jag skulle prova lite kortare i nacken. Lite bobby-frisyr fast mjukare... Och så fick det bli.




Nu är håret blåst och borstat mycket längre än jag brukar ha tålamod och kunskap till, så imorgon är det lockigt igen, men känner mig ändå nöjd måste jag säga.




Nästa gång ska jag prova lite ny färg också.


Tips?




/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar