lördag 9 januari 2016


God morgon!

Så var det helg igen fastän det känns som att veckan som gick knappt hann börja. Men på måndag blir det ordning igen.
Jag har börjat sammanställa vad jag, Helena och Kristdemokraterna åstadkommit inom landstinget under förra året. Det känns bra att listan ser lång ut. Saker har hänt som inte skulle hänt, om inte just Kristdemokraterna funnits i landstingets fullmäktige och i landstingsstyrelsen. Vi har varit aktiva på alla möten vi varit med, vi har kritiserat, kommit med förslag, tagit debatter i radio och tidningar och tillsammans med alliansen har vi lagt en alternativ budget.
Jag känner mig så tacksam över mitt uppdrag och det förtroende som visas mig och faktiskt när jag ser allt vi gjort, med de relativt små resurser vi har jämfört med de andra partierna, känner jag mig stolt. Tänk bara vad vi kommer kunna göra nästa mandatperiod när vi är så mycket större och så många fler :)
Du kanske vill vara med oss? Hör av dig i så fall!
Nu lite snöskottning eller nåt.
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar